Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Samorządowe Centrum Usług Wspólnych - DYREKTOR SAMORZĄDOWEGO CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA/INSPEKTORA DS. OŚWIATOWYCH

Informacje

Gminny Ośrodek Kultury w Lutomiersku

Szkoła Podstawowa w Lutomiersku

Szkola Podstawowa w Kazimierzu

Szkola Podstawowa w Szydlowie

DYREKTOR SAMORZĄDOWEGO CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA/INSPEKTORA DS. OŚWIATOWYCH

DYREKTOR SAMORZĄDOWEGO CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH 
OGŁASZA  NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTORA/INSPEKTORA DS. OŚWIATOWYCH

 

Liczba wolnych stanowisk i wymiar czasu pracy: 1- pełen wymiar czasu pracy

Data publikacji ogłoszenia:   19 grudnia 2023 roku

Termin składania ofert do:   3 stycznia 2024 roku do godz.1300

Miejsce wykonywania pracy: Samorządowe Centrum Usług Wspólnych, Pl. Jana Pawła II 12, 95-083 Lutomiersk

 

Opis stanowiska

 

  1. Wymagania niezbędne: 
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków podinspektora/inspektora ds. oświatowych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • w przypadku podinspektora: wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy, w przypadku inspektora: wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie zawodowe w centrach usług wspólnych obsługujących placówki oświatowe, urzędach obsługujących jednostki samorządu terytorialnego;
  • preferowane kierunki wykształcenia: prawo, administracja, zarządzanie w oświacie;
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: postępowania administracyjnego, egzekucji administracyjnej, finansów publicznych, zadań i finansów w jednostkach oświatowych i instytucjach kultury, funkcjonowania gminy jako jednostki samorządu terytorialnego;
  • znajomość ustaw i rozporządzeń:
    1. Prawo oświatowe
    2. Karta Nauczyciela
    3. Ustawa o pracownikach samorządowych
    4. Ustawa o finansach publicznych
    5. Ustawa o samorządzie gminnym
    6. Ustawa o finansowaniu zadań oświatowych
    7. Kodeks postępowania administracyjnego
    8. Ustawa Prawo zamówień publicznych
    9. Rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych.
    10. Ustawa o dostępie do informacji publicznej
    11. RODO
    12. Ustawa o systemie oświaty
    13. Ustawa o finansowaniu zadań oświatowych
  • znajomość systemu operacyjnego MS Windows i programów komputerowych: Microsoft Office,
  • umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym: rodzice uczniów, świadczeniobiorcy, przedstawiciele placówek oświatowych, nauczyciele, dyrektorzy szkół,
  • predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, wysoka kultura osobista.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań i obowiązków na stanowisku:
  • prowadzenie spraw dotyczących realizacji obowiązku nauki młodzieży do lat 18,
  • obsługa procesu udzielania pożyczek z ZFŚS w jednostce i jednostkach obsługiwanych,
  • obsługa w SCUW procesu udzielania pomocy zdrowotnej nauczycielom,
  • prowadzenie dziennika wpływu korespondencji do SCUW;
  • obsługa procesu wnioskowania o dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek,
  • obsługa procesu zwrotu rodzicom kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych do placówek,
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz projektów Zarządzeń Burmistrza w zakresie oświaty i wychowania,
  • przygotowywanie informacji na strony internetowe, artykułów, sprawozdań dotyczących działalności SCUW i obsługiwanych jednostek,
  • pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań z zakresu oświaty i wychowania,
  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działalności SCUW,
  • prowadzenie innych spraw przekazanych przez Radę Miejską w Lutomiersku do realizacji przez SCUW, a wynikających z zakresu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (awans zawodowy, konkursy na stanowisko dyrektora, powoływanie nowych placówek, zwrot pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników i in.),
  • wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań wynikających z zakresu czynności inspektora/podinspektora ds. oświatowych lub zleconych przez kierownika jednostki (szczegółowe informacje o zakresie realizowanych przez jednostkę zadań dostępne na stronie oswiata.lutomiersk.pl w zakładce Akty prawne – Statut i Regulamin Organizacyjny).
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • zatrudnienie po raz pierwszy osoby na stanowisku urzędniczym następuje na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, w ramach którego pracownik odbywa służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem,
  • praca będzie wykonywana w siedzibie Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w pokoju usytuowanym na I piętrze budynku,
    – nie wyposażonym w windę ani w urządzenia umożliwiające swobodne poruszanie się miedzy piętrami na wózku inwalidzkim.
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w SCUW (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) – wskaźnik wynosi powyżej 6 %.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. list motywacyjny,  podpisany własnoręcznie w sposób czytelny,
  3. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, podpisany własnoręcznie w sposób czytelny,
  4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i ewentualne kwalifikacje zawodowe,
  6. oświadczenia kandydata – podpisane własnoręcznie w sposób czytelny:
  • o posiadanym obywatelstwie
  • o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
  • o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stwierdzające, iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
  1. podpisaną własnoręcznie klauzulę obowiązku informacyjnego.

 

 

  1.  

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w godzinach pracy w siedzibie Samorządowego Centrum Usług Wspólnych, Pl. Jana Pawła II 12, 95-083 Lutomiersk lub pocztą na adres: Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Lutomiersku, pl. Jana Pawła II 12, 95-083 Lutomiersk z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora/inspektora ds. oświatowych w SCUW” oraz podaniem imienia, nazwiska i adresu do korespondencji osoby składającej aplikację w terminie do dnia 3 stycznia 2023 roku do godziny 1300 .

 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.  O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie lub mailowo. Konkurs przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Dyrektora SCUW.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej SCUW w Lutomiersku, oraz na tablicy informacyjnej SCUW w Lutomiersku, pl. Jana Pawła II 12, 95-083 Lutomiersk.

Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach będą do odbioru w terminie 30 dni od ogłoszenia wyników naboru w siedzibie SCUW, a po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

            Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązany dostarczyć do wglądu, oryginały świadectw pracy i dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz inne wynikające z przepisów ustawowych dokumenty (m.in. zaświadczenie o niekaralności z KRK).

  

            Pracodawca na każdym etapie może bez podania przyczyny unieważnić nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze.

 

 

 

 

 

 Lutomiersk, dnia 19 grudnia 2023 r.